Regulaminy

Zwariowana historia 2024 – regulamin konkursu

Regulamin V Ogólnopolskiego Konkursu Literackiego
„Zwariowana historia”

  1. Organizator:
    Młodzieżowy Dom Kultury im. Króla Maciusia Pierwszego w Płocku, ul. Tumska 9a.
  2. Cele konkursu:
  • rozwijanie zainteresowań literackich dzieci i młodzieży,
  • odkrywanie i promowanie talentów,
  • uwrażliwienie na piękno i bogactwo języka polskiego.
  1. Uczestnicy: konkurs przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych.
  2. Praca konkursowa: opowiadanie (minimalnie 1,5 strony – maksymalnie 3 strony formatu A4,  czcionka 12). Opowiadanie należy opisać na pierwszej stronie imieniem, nazwiskiem i wiekiem autora.
  3. Tematyka opowiadania jest dowolna, ważne jest tylko, aby opowiadanie przedstawiało jakąś „zwariowaną historię”. W tym roku zachęcamy do napisania opowiadania nawiązującego do przyjaźni (nie jest to jednak warunek konieczny do wzięcia udziału w konkursie, może to być zupełnie dowolna historia).
  4. Zgłoszenie do konkursu obejmuje przesłanie opowiadania  wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia na adres mailowy konkursliteracki@mdk-plock.pl,
    W temacie maila i w nazwie pliku z opowiadaniem należy koniecznie podać imię, nazwisko uczestnika i tytuł opowiadania.
    Opowiadanie wraz z kartą zgłoszenia należy przesłać w jednym mailu. W przypadku zgłaszania do konkursu większej liczby uczestników – prosimy o oddzielny mail dla każdego autora opowiadania.
    Można  również zgłoszenia składać osobiście lub tradycyjną drogą pocztową na adres Organizatora.
  5. Termin nadsyłania zgłoszeń: do 15 października 2024 r.
  6. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej Organizatora oraz na oficjalnym profilu Organizatora na portalu Facebook w dniu 29 listopada 2024 r., wraz z podaniem danych laureatów (imię, nazwisko, wiek, szkoła/placówka).
  7. Nagrodzone i wyróżnione prace konkursowe mogą zostać opublikowane w Internecie (w formie pisemnej lub ewentualnie jako plik audio lub video, który zostanie nagrany) wraz z podaniem ww. danych osobowych uczestników – na stronie internetowej oraz na oficjalnym profilu Organizatora na Facebooku.
  8. Oceny prac dokona powołane przez Organizatora jury. Laureaci otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe drogą pocztową.
  9. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do nieograniczonego w czasie rozpowszechniania zgłoszonych do konkursu prac – bez wypłacania honorariów autorskich, na stronie internetowej Organizatora i na profilu Organizatora na portalu Facebook i w mediach, w celu organizacji i promocji konkursu oraz osiągnięć Uczestników i promocji działalności Organizatora.
  10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w konkursie.
  11. Przystąpienie do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Karta zgłoszenia wraz z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych stanowi integralną część regulaminu.

Młodzieżowy Dom Kultury, ul. Tumska 9a, 09 – 400 Płock
tel. 24 364 77 15, adres mailowy: konkursliteracki@mdk-plock.pl

Back to top button