Regulaminy

Mój Płock – moje miasto. Regulamin konkursu

Regulamin
XVIII Miejskiego Konkursu Plastyczno – Fotograficznego
MÓJ PŁOCK – MOJE MIASTO

Ideą konkursu jest pokazanie w formie plastycznej i fotograficznej najpiękniejszych i najciekawszych miejsc Płocka

Organizator:
Młodzieżowy Dom Kultury im. Króla Maciusia Pierwszego w Płocku

Cele konkursu:

  • promocja miasta, jego walorów kulturowych
  • umacnianie poczucia tożsamości regionalnej
  • kształtowanie u uczestników konkursu emocjonalnego stosunku do zabytków architektury i potrzeby ich ochrony
  • rozwijanie zainteresowań, wrażliwości estetycznej i aktywności twórczej młodzieży
  • poszukiwanie nowych rozwiązań plastycznych i fotograficznych
  • konfrontacja dokonań młodych artystów plastyków i fotografów
  • stworzenie możliwości prezentacji swoich prac

Tematyka konkursu w 2023 roku: Piękno płockiej Starówki

Warunki uczestnictwa:

  1. Konkurs przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz placówek wychowania pozaszkolnego.
  2. Każda placówka może wytypować do czterech uczniów w kategorii plastyki. Ograniczenie nie dotyczy kategorii fotografii.
  3. Prace mogą być wykonane w technikach:
    – plastyka
    – fotografia
  4. Na zgłoszenia uczestników czekamy do 19 kwietnia 2023 r. (osobiście lub telefonicznie MDK, ul. Tumska 9a, tel. 24 364 77 15).
  5. Prace będą wykonywane w plenerze w poniedziałek, 24 kwietnia 2023 r. w godz. 9.30-12.30 (zbiórka uczestników w Młodzieżowym Domu Kultury, ul. Tumska 9 a, sala 18, o godz. 9.00). Uwaga: Każdy uczestnik zobowiązany jest w dniu konkursu dostarczyć wypełnioną kartę zgłoszenia (wzór karty w załączeniu).
  6. Fotografie będą wykonywane w tym samym czasie, co prace plastyczne.
    Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie 3 fotografie. Wybrane fotografie zostaną zgrane z kart pamięci na komputer MDK w dniu konkursu, a na odbitki wykonane przez uczestników konkursu czekamy do 28 kwietnia 2023 r. Format odbitek nie może być mniejszy niż 20×30 cm.
    Nie dopuszcza się elektronicznej obróbki wykonanych fotografii.
  7. Format prac plastycznych A1, A2.
  8. Prosimy zabezpieczyć we własnym zakresie materiały plastyczne (kartony, farby, kredki i inne). Podkłady i sztalugi w razie potrzeby zapewnia Organizator.
  9. Oceny prac dokona jury powołane przez Organizatora. Jury przyzna nagrody i wyróżnienia w każdej kategorii (plastyka i fotografia).
  10. Uroczyste rozstrzygnięcie konkursu oraz otwarcie wystawy pokonkursowej nastąpi 22 maja 2023 r. (poniedziałek) o godz. 12 w Galerii Plastycznej Twórczości Dziecka w Młodzieżowym Domu Kultury ul. Tumska 9a.
  11. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej Młodzieżowego Domu Kultury oraz w mediach, m.in. na oficjalnym profilu MDK na portalu Facebook wraz z podaniem danych osobowych autorów prac: imienia, nazwiska, wieku, nazwy placówki.
    Wybrane prace będą prezentowane na wystawie pokonkursowej w Młodzieżowym Domu Kultury oraz w mediach, m. in. na stronie internetowej Organizatora, z podaniem danych osobowych autorów prac: imienia, nazwiska, wieku, nazwy szkoły/placówki.
  12. Karta zgłoszenia, zawierająca klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, stanowi integralną część regulaminu.
  13. Prace zgłoszone do konkursu przechodzą nieodpłatnie na własność Organizatora i mogą być wykorzystywane do publikacji bez wypłacania honorariów ich autorom.
  14. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
  15. Kontakt: Młodzieżowy Dom Kultury im. Króla Maciusia Pierwszego w Płocku, ul. Tumska 9a, tel. 24 364 77 15, adres e-mail: dzialimprez@mdk-plock.pl.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE administratorem danych osobowych jest Młodzieżowy Dom Kultury im. Króla Maciusia Pierwszego z siedzibą w Płocku przy ul. Tumskiej 9a. Zgodnie z art. 8 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. uczestnicy konkursu jak i opiekunowie uczestników niepełnoletnich wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych (imię, nazwisko, wiek uczestnika, placówka delegująca i telefon kontaktowy) i wizerunku do celów promocyjnych i organizacyjnych związanych z konkursem oraz działalnością kulturalno-edukacyjną Młodzieżowego Domu Kultury. Osoby przekazujące dane osobowe posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz ich niepodanie uniemożliwi udział w konkursie.
Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

DO POBRANIA:

Back to top button